Általános Információk Tulajdonosoknak

Tisztelt Megbízónk!

Az alábbiakban gyűjtöttünk össze néhány gondolatot, tanácsot, hogy Önnel való közös munkánk során mire érdemes figyelni, hogy mielőbbi sikereket érjünk el ingatlanának eladása, vagy bérbeadása tekintetében.

Weboldalunk ezen oldala zárt, kizárólag Megbízó Ügyfeleink részére készült! Kérjük, kezelje ezt bizalmasan!

INFORMÁCIÓK TULAJDONOSOKNAK INGATLAN ÉRTÉKESÍTÉSHEZ / BÉRBEADÁSHOZ

  • Mindenek előtt szeretnénk megköszönni bizalmát, hogy a LAGUNA Ingatlanközpontot bízta meg ingatlana értékesítési / bérbeadási feladatával. A mai naptól közös célunk Önnel, ingatlanának értékesítése /bérbeadása, amely remélhetőleg mindkettőnket közelebb visz terveink eléréséhez… Szeretnénk néhány tanáccsal szolgálni Önnek, amelyeket érdemes lehet megtenni, hogy közös célunkat, a munkánkat elősegítse,  megtaláljuk mielőbb azt a Vevőt / bérlőt ingatlanára, akivel Ön a legideálisabb megállapodást tudja kötni. Tanácsaink, tapasztalatok gyűjteménye, amelyek egyes részei, természetesen nem feltétlenül az Ön általános életvitelét jellemzi…

Amit érdemes megtenni az ingatlan-bemutatás előtt:

  • Az egyik legfontosabb „döntő szempont”, legyen az élet bármelyik része is, „Az első benyomás" ! Már a nevében is szerepel, hogy „első”, azaz csak egyszer van, és ez megismételhetetlen! Az érdeklődő ügyfélnek lesz „első benyomása”! Lesz munkatársunkról is (ezért mi is készülünk), ahogyan Önről is, és természetesen a lakásáról is! Érdemes ezért Önnek is készülni, megtenni a következőket:
  1. Kapcsolja fel a villanyokat! Fontos a világosság, különösen egy sötétedéskori ingatlanbemutatásnál!
  2. Húzza szét a sötétítő függönyöket! Fontos a természetes fény beáramlása is!
  3. Szellőztessen ki – ugyanis nem a legelőnyösebb úgy várni egy érdeklődőt, hogy ételszag, vagy egyéb illat kering a lakásban.
    Ez alól kivétel a kávé illata, ugyanis az a legtöbb emberben, a „kellemes otthon” érzetét kelti. A túlzott légfrissítő használata sem ajánlott!
  4. Házi kedvenceit (kutya, macska, stb…) zárja el, ne vegyék el az érdeklődő(k) figyelmét az ingatlanról!
  5. Pakoljon el a konyhapultról, a nappali asztaláról! Minél kevesebb személyes, vagy apró tárgy van elől, annál áttekinthetőbb a lakás, nem vonja el a figyelmet! Ne hagyjon elől értékeket (drága óra, készpénz, vagy bankkártya, stb…)
  6. Halkítsa le a rádiót, a televíziót (bár a televíziót ideálisabb lenne ki is kapcsolni). Ha valamilyen háttér zenét szeretne, válasszon semleges stílusút!
  7. Fontos, a minimum általános tisztaság, a kertes ingatlanoknál a kert rendezettsége - nem előnyös a térdig érő fű, széthagyott eszközök, játékok, vagy akár "kutyapiszok"…
  8. Kertes ingatlanoknál tisztítsa meg a lakás, a ház bejáratát! Ne legyenek cipők az ajtóban, szél által odafújt falevelek, vagy akár ottfelejtett szemetes zacskók. Statisztikák szerint az első 15 másodpercben eldőll egy érdeklődő fejében, hogy érdekli-e a lakás, vagy nem.

Az ingatlana bemutatása és általános tudnivalók:

  • Munkatársunk, egy érdeklődő jelentkezése után, minden esetben, az Önnel történt időpont egyeztetés szerint, a megbeszélt időpontban, pontosan érkezik az Ügyféllel, és be is mutatja neki az ingatlant!
  • Fontos tudnia, hogy a legtöbb érdeklődő szeretné „világosban” megtekinteni az ingatlant, ezért amennyire csak lehet, ilyen időpontot egyeztessen munkatársunkkal!
  • Fontos, hogy Önnek is várnia kell az érdeklődőt, tehát nem ideális hozzáállás, hogy munkaruhában, vagy köntösben nyisson ajtót, hogy „Te jó ég, el is felejtettem” … Természetesen nem nagyestélyit javaslunk, mindössze kényelmes otthoni, semleges öltözetet.
  • Legyen előzékeny Ön is az Érdeklődővel, szóljon ha pl. csúszós a terasz, vagy alacsony az ajtófélfa. Egy megsérült Érdeklődőből sosem lesz Vevő!
  • Higgyen munkatársunk felkészültségében, hogy tudja mit csinál, és azt miért… – ezért a Bemutatás során Önnek túl sok teendője nincs is, ugyanis munkatársunk már a találkozó előtt megismerte az érdeklődő(k) igényeit, elvárásait, így ő már pontosan tudja, mire kell felhívni a figyelmet, mi fontos, és mi nem annyira.
  • A bemutatás során lesznek azonban olyan kérdések, amelyek esetében, Ön sokkal hitelesebb válaszadó, így ilyenkor kérnénk a Ön segítségét! Ezek általában, az „…ez hogy szokott lenni?”, „…az hogy működik?” típusú kérdések. 
  • Nem javasoljuk az ingatlan, kérdés nélküli építészeti elemzését, részletekbe menő bemutatását! Elvonja a figyelmet, és a legtöbben nem is értenek hozzá!
  • Személyes történetek eladását sem javasoljuk …
  • A Bemutatás során ne akarjon minden információt átadni az érdeklődőnek! Munkatársunk pontosan tudja melyek a fontosak, ezért is ő végzi a bemutatást! Bármennyire is hihetetlen, ha az ügyfelet érdekli az Ön ingatlana, akkor fog kérdezni… Elképzelhető, hogy nem azonnal, azonban munkatársunkkal, a bemutatást követő megbeszélésen biztos! Természetesen, ezekről beszámolunk Önnek!
  • Amennyiben további kérdései lennének, kérjük keresse munkatársainkat bizalommal, készséggel állunk rendelkezésére!

KÍVÁNUNK KÖZÖS CÉLUNKHOZ SIKERES EGYÜTTM9KÖDÉST, IDEÁLIS VEVŐT MINDKETTŐNKNEK!

Az oldalainkon HTTP-sütiket használunk a jobb működésért. További információ...
Megértettem